Forum www.forum143.fora.pl Strona Główna www.forum143.fora.pl
Forum miłośników modeli samochodów w skali 1/43
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Renault
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.forum143.fora.pl Strona Główna -> Współczesne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mascot




Dołączył: 05 Lut 2015
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Będzin

PostWysłany: Pon 1:12, 09 Lut 2015    Temat postu: Renault

Ot, moje skromne wypociny modelarsko-fotograficzne. Zdjęcia nie są najwyższej jakości, ale pracuję nad tym cały czas Rolling Eyes
Myślałem o podziale, na poszczególne modele. Stwierdziłem jednak, że nie ma to sensu, bo nie jest to jakaś mega ekscytująca marka, a i każdy doda coś od siebie.

Na obecną chwilę mam prawie 150 modeli tej marki. Największa część należy do Kangoo ( które mam też na co dzień Smile ). W dużej mierze, reszta to modele współczesne ( Megane, Laguna, Scenic ), oraz te z lat 1980 - 2000. Oczywiście i te starsze także posiadam, mimo że są pełne uroku, jakoś preferuję te nieco nowsze.
Z zakresu moich zainteresowań wypadły wszelakie koncepty oraz modele F1. Stawiam na " cywile " oraz okazjonalnie służby państwowe ( Straż Pożarna, Policja ).

Megane I phase I Berline Vitesse



Megane I phase I Classic Vitesse



Megane I phase I Coupe Vitesse




Megane ( Open ) Cabrio 1996 Vitesse




Megane I phase II Berline Vitesse



Megane I phase II Classic Vitesse




Megane Break 1.6 Vitesse



Megane I phase II Cabrio Vitesse



Megane I phase II Coupe Vitesse





Megane II phase I RenaultSport Universal Hobbies



Megane II phase II RS F1 Team & Clio III phase I RS F1 Team ( zestaw limitowany )










Megane III phase I Norev



Fluence phase I Norev



Megane Scenic phase I Vitesse




Scenic I phase II ( model już odseparowany od gamy Megane ) Universal Hobbies




Scenic II phase I Universal Hobbies





Scenic II phase II Universal Hobbies






Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Mascot dnia Pon 1:26, 09 Lut 2015, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pablo13
–-–-–-–-–
–-–-–-–-–



Dołączył: 06 Lis 2011
Posty: 6228
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wstyd się przyznać, że Poznań. :(

PostWysłany: Pon 4:18, 09 Lut 2015    Temat postu: Re: Renault

Mascot napisał:
Myślałem o podziale, na poszczególne modele. Stwierdziłem jednak, że nie ma to sensu, bo nie jest to jakaś mega ekscytująca marka, a i każdy doda coś od siebie.

Dzięki za zainicjowanie nowego tematu.
Jak to nieekscytująca marka? Dla mnie bardzo ekscytująca, ale... mając na uwagę historię, nie współczesność.
Nie bierzesz pod uwagę historycznych modeli renault?
To w wielu przypadkach kamienie milowe w historii motoryzacji.
Cudowne stylizacje przedwojennych linii modelowych, 4CV - jedno z kilku samochodów "ludowych" motoryzujących powojenne społeczeństwa, wspaniała linia tylnosilnikowców od Dauphine po R10, pierwszy hatchback R16 - synonim nowoczesności, elegancji i wygody, no a taki Renault/Rambler (?!) - efemeryda - odpowiedź łącząca dwa Twoje główne nurty zainteresowań motoryzacyjnych... Very Happy
Warto to mieć w swojej kolekcyi... Cool


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Pablo13 dnia Pon 4:21, 09 Lut 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kraeuter




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 3556
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 9:18, 09 Lut 2015    Temat postu:

Fajne. Lubię "jednomarkowe" tematy kolekcji Mr. Green

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wojtek




Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 1170
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ŁÓDŹ

PostWysłany: Pon 9:22, 09 Lut 2015    Temat postu:

Kraeuter napisał:
Fajne. Lubię "jednomarkowe" tematy kolekcji Mr. Green

W Twoim przypadku to PRAWIE prawda Twisted Evil z naciskiem na PRAWIE flirtu z LUKSUSOWYMI... Twisted Evil Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mascot




Dołączył: 05 Lut 2015
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Będzin

PostWysłany: Pon 10:38, 09 Lut 2015    Temat postu:

Pablo - te modele oczywiście mam.
R10 to niegdyś moje autko marzeń, mówię tu o modelu " okular " po 1968 roku. Mam wersję z 1965 roku, w edycji na 40 - lecie modelu R10.
Dauphine - pomarańczowe z Altaya, chyba najbardziej sensownie wykonany model. Śliczny kolor, z beżem wewnątrz.
4CV - yyy ... nie. Nie rajcowało nigdy mnie to autko. Może dla tego, że nie przepadam za " maluchami " Smile 4CV na pewno tu zobaczysz, w fajnej wersji i bardzo eleganckiej kolorystyce.
O R16 nie mógłbym zapomnieć ! Dopadłem go w - IMHO - najfajniejszym " wykonie " Smile

Są tu i będą inne ważne auta dla historii. I te mniej, i te bardziej; Fuego, R21, R25, 5 Turbo. Spokojnie. Jeszcze ponad 100 modeli w " jednej słusznej skali " i kilkadziesiąt wypierdków.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Mascot dnia Pon 10:39, 09 Lut 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pablo13
–-–-–-–-–
–-–-–-–-–



Dołączył: 06 Lis 2011
Posty: 6228
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wstyd się przyznać, że Poznań. :(

PostWysłany: Pon 15:48, 09 Lut 2015    Temat postu:

Mascot napisał:
Pablo - te modele oczywiście mam.
R10 to niegdyś moje autko marzeń, mówię tu o modelu " okular " po 1968 roku. Mam wersję z 1965 roku, w edycji na 40 - lecie modelu R10.

No tylko niestety nie ma dobrego modelu tego pojazdu w tej drugiej wersji produkcyjnej. Sad
UH na pierwszy rzut oka wygląda fajnie, nawet nienajgorzej wykonany i zdetalowany, ale niestety posiada poważne błędy merytoryczne. W tym wypadku lepiej wypada model pierwszej wersji od IXO, który zapewne posiadasz.

Cytat:
Dauphine - pomarańczowe z Altaya, chyba najbardziej sensownie wykonany model. Śliczny kolor, z beżem wewnątrz.

Tu w zasadzie podobnie sprawa się ma jak wyżej.
No i zepsuje Ci humor, ta Altaya to IXO i to stare, więc... coś co w przybliżeniu wygląda na dauphine. Laughing
To samo truchło niedawno wepchnęli nawet do "znanej i lubianej" Wink serii wydawniczej związanej z PRLem.

4CV to nie jest wcale taki maluch.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Pablo13 dnia Pon 15:50, 09 Lut 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mascot




Dołączył: 05 Lut 2015
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Będzin

PostWysłany: Pon 16:41, 09 Lut 2015    Temat postu:

UH wybaczam błędy. Mają swoje wady, te z " natury ".
Mi w modelu R10 razi poziom montażu ( pomimo, że wcześniejsze UH miałem czyściutko zmontowane ! ). Miałem uświnione klejem szyby i lusterka. Noszę się od dawna z wymianą na model w kolorze białym, musi pasować do wersji wcześniejszej.
Aha, R10 '65 mam od ... Noreva. tak, ten stary poczciwy plastikowy Norev.
Dauphine - sory, mam jeszcze jedno Rolling Eyes. Na dioramce z bagażami na dachu. Mi model odpowiada, nie miałem na niego parcia, praktycznie jak na większość modeli Renault sprzed 1980 roku. Powiem Ci, że wolałem np. dołożyć nieco kasy, i kupić oryginalne R25 phase II z Noreva, zamiast wersji z gazetki, które kultowe i piękne nie jest.
W przypadku Renault mam zasadę, że kupuję kolejno upatrzone modele + okazję Smile Czasem gorzej wykonane, ale w ładniejszej dla mnie wersji kolorystycznej. I jak wspomniałem na początku, ciągnie mnie jednak ku nowszym ( ale nie najnowszym ! ) modelom, co nie oznacza, że w przyszłości nie wymienię tych starszych na coś lepiej zmontowanego.
Wieczorkiem dodam kolejną partię modeli Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Mascot dnia Pon 16:42, 09 Lut 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
petrzask




Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 1698
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dobre Miasto

PostWysłany: Pon 23:03, 09 Lut 2015    Temat postu:

Witaj Mascott. Z zainteresowaniem obejrzałem Twój wątek i zamieszczone w nim fotki bowiem jestem sympatykiem i użytkownikiem aut francuskich. I choć obecnie są to pojazdy od konkurencji PSA to jednak kiedyś sam byłem szczęśliwym posiadaczem Renówki którą do dziś ciepło wspominam i zmierzam też kiedyś nabyć jej model bo jest dostępny dokładnie w takiej wersji i takim kolorku jaki miałem 16 lat temu. Pokazane przez Ciebie modele nie oceniałem na swój użytek pod kontem jakości wykonania a raczej sentymentu do oryginałów i padło na pierwszą Megane. W 1995 albo 1996 kupił taką (w kolorze "błękit la manche") dobry znajomych moich rodziców i jak na tamte czasy to było auto jak z kosmosu. Oczywiście małomiasteczkowi "znawcy" pukali się w czoło wygłaszając mądrości w stylu: "za te pieniądze to bym wolał z Niemiec beeme albo audice po wypadku na składaka przyciągnąć naciągnąć,wyklepać i prysnąć" ale na mnie wtedy większe wrażenie robiło kupienie nówki-Renówki niż wsiowe druciarstwo. Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mascot




Dołączył: 05 Lut 2015
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Będzin

PostWysłany: Wto 16:16, 10 Lut 2015    Temat postu:

petrzask - W tym roku ( 19 paź. ) minie 20 rocznica, polskiej premiery Megane I. Swego czasu, było to najlepiej sprzedające się auto w Europie. W Polsce też święciło sukcesy. Jeśli dobrze pamiętam, w ciągu roku, sprzedano 10 000 egzemplarzy. Kolor o którym wspominasz Błękit la Manche ( 454 ) , bardzo ładny i rzadko spotykany Smile
Znajomy ojca, kupił chwilę po premierze Megane Scenica, w pełnej opcji z podwójnym szyberdachem. Ponoć też, było to auto z kosmosu Very Happy Very Happy

Na pierwszy strzał, mój ulubiony model, który mam nadzieję stanie kiedyś w moim garażu, tylko w bardziej klasycznym nadwoziu.
W kolejnych dniach, pewnie dodam kolejne zdjęcia. Częściowo Lagun I generacji oraz troszkę historii.
R21 Nevada phase II Police Nationale Norev





R21 Nevada phase II Norev





Laguna II phase I 2.0 16V Universal Hobbies





Laguna III ph.I Liftback




Laguna III phase I GT Liftback Norev





Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Mascot dnia Wto 16:20, 10 Lut 2015, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pablo13
–-–-–-–-–
–-–-–-–-–



Dołączył: 06 Lis 2011
Posty: 6228
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wstyd się przyznać, że Poznań. :(

PostWysłany: Wto 23:03, 10 Lut 2015    Temat postu:

Mascot napisał:
petrzask - W tym roku ( 19 paź. ) minie 20 rocznica, polskiej premiery Megane I. Swego czasu, było to najlepiej sprzedające się auto w Europie. W Polsce też święciło sukcesy. Jeśli dobrze pamiętam, w ciągu roku, sprzedano 10 000 egzemplarzy. Kolor o którym wspominasz Błękit la Manche ( 454 ) , bardzo ładny i rzadko spotykany Smile
Znajomy ojca, kupił chwilę po premierze Megane Scenica, w pełnej opcji z podwójnym szyberdachem. Ponoć też, było to auto z kosmosu Very Happy Very Happy

Na pierwszy strzał, mój ulubiony model, który mam nadzieję stanie kiedyś w moim garażu, tylko w bardziej klasycznym nadwoziu.
W kolejnych dniach, pewnie dodam kolejne zdjęcia. Częściowo Lagun I generacji oraz troszkę historii.

Megane I pierwszej generacji bardzo mi się podobało i śliniłem się, aby je posiąść. Potem zrobili ten ohydny facelifting i się szybko odkochałem... Wink
Megane dwa rzuciło mnie na kolana za swój design, choć niektórzy marudzili na rozwiązania techn. w nim zastosowane. Niestety byłem wtedy już w szponach innej marki, więc też nie stałem się posiadaczem.
To był chyba ostatni raz kiedy jakiś zwykły, współczesny street car codziennego użytku potrafił mnie zachwycić...

R21 Nevada - tego modelu nie posiadam, tu jesteś lepszy, mam za to hatchbacka z UH. Całkiem sympatyczny model jak na tą półkę cenowo/jakościową.
Pamiętam był w Poznaniu jeden taki radiowóz/ewenement zdaje się, że drogówki.
Zawsze bawią mnie takie kierownice grubości koła ratunkowego jak na zdjęciu wnętrza, kurde trzebaby mieć łapy jak bochny żeby to chwycić.
Shocked Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
petrzask




Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 1698
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dobre Miasto

PostWysłany: Wto 23:28, 10 Lut 2015    Temat postu:

Renault 21/Nedada...Podobał mi się jak byłem nastolatkiem ale wtedy w warunkach prowincji można go było zobaczyć na fotkach. Dopiero po 90ych roku jak ludzie zarobili już pierwszą kasę pierwszego roku kapitalizmu zaczęły się pojawiać choć też niezbyt często. Z tych czasów wspomina czasem amerykańską wersję o nazwie Medallion która podobała mi się chyba bardziej niż europa. W temacie Laguny preferuję zaś pierwszą generację tego auta. Te kolejne już nie robiły na mnie większego wrażenia ale może wynika to z tego że przestałem podniecać się współczesną motoryzacją.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mascot




Dołączył: 05 Lut 2015
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Będzin

PostWysłany: Śro 0:00, 11 Lut 2015    Temat postu:

Megane II będę teraz ujeżdżał przez jakiś krótki czas. Może nie w tym najbardziej artystycznym nadwoziu, zwanym " żelazkiem ", a w sedanie. Miłe i wygodne autko. Bardzo je polubiłem po przejażdżce wersją Privilege z pół skórą. Mega mięciuchne fotele i fajne zawieszenie.
Popieram zło liftingu Megane I - ale tylko w wersji Coupe / Cabrio - w starej szacie, wyglądały fajnie, drapieżnie. HB / Classic w mojej opinii, zdecydowanie odmłodniały i nawet dziś wyglądają ciekawie i dość interesująco. Szkoda, że zostawili tą tandetną budowę skrzyni biegów, która lubi puszczać olej na uszczelnieniach Very Happy Very Happy
Megane I w kombii gościło u mnie przez 4,5 roku, teraz jest III - też kombi Wink
Masz 21 w liftbacku ? Rolling Eyes Evil or Very Mad Dawaj mi tu fotki ! I adres !!! Laughing
Zapewne za jakiś czas, kupię zielonego z nowo powstałej firmy Odeon.
Co do Nevady. Powiem Ci, że jak na tak stary model, o średnim poziomie wykonania - nie oszukujmy się - cena jest za duża. Za swoją Police dałem 90 zł. Po pierwsze dla tego, że u Michała z modelików. Po drugie, znalazłem uszczerbek na lakierze ( tylny lewy narożnik, widać na foto ). Bez wady chciał stówkę a i tak się unarzekał, że ścinam mu cenę Rolling Eyes

petrzask - 21 było u nas oferowane w oficjalnej sprzedaży, od roku 1991 czyli 2 lata po wprowadzeniu fazy 2. Za cholerę nie mogę znaleźć polskich wydań prospektów / katalogów do tego modelu.
Medaliona widziałem w Poznaniu, gdy byłem pierwszy raz na MTP - to był chyba 2011 rok. Stała przed halą, ale nie było czasu żeby na nią spojrzeć. Na pewno było to białe kombii. Ciekawym " tworem " z rynku USA, był model Eagle Premier - pokracznie pocięte i zmodyfikowane R25.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pablo13
–-–-–-–-–
–-–-–-–-–



Dołączył: 06 Lis 2011
Posty: 6228
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wstyd się przyznać, że Poznań. :(

PostWysłany: Śro 1:13, 11 Lut 2015    Temat postu:

Mascot napisał:
Masz 21 w liftbacku ? Rolling Eyes Evil or Very Mad Dawaj mi tu fotki ! I adres !!! Laughing
Zapewne za jakiś czas, kupię zielonego z nowo powstałej firmy Odeon.

Mam takiego drugiego liftbacka w częściach, jeżeli chciałbyś/lubisz/umiesz sobie podłubać możemy się dogadać. Wink
On miał jakieś felerne podwozie, które się rozleciało, reszta powinna być w moim magazynie części zamiennych.
Odeon? Pierwsze słyszę. Coś bliżej mógłbyś?

Cytat:
Co do Nevady. Powiem Ci, że jak na tak stary model, o średnim poziomie wykonania - nie oszukujmy się - cena jest za duża. Za swoją Police dałem 90 zł. Po pierwsze dla tego, że u Michała z modelików. Po drugie, znalazłem uszczerbek na lakierze ( tylny lewy narożnik, widać na foto ). Bez wady chciał stówkę a i tak się unarzekał, że ścinam mu cenę Rolling Eyes

Zgadza się, nie wiem z jakiej dupy ta cena. Generalnie Michał ma dobre albo bardzo dobre ceny, ta Nevada ogólnie jest taka droga.[/list]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Pablo13 dnia Śro 1:14, 11 Lut 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mascot




Dołączył: 05 Lut 2015
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Będzin

PostWysłany: Śro 1:25, 11 Lut 2015    Temat postu:

O Odeona zahaczyłem całkowicie przypadkiem, grzebiąc na francuskim forum o Renault ( grzebiąc ... oglądając obrazki Laughing Laughing ). Z tego co poznaję po zdjęciach, są to modele IXO / Altaya, w ładniejszym wydaniu, oraz w edycji limitowanej do 1000 sztuk.
R21 w liftbacku od IXO wychodziło w wersji białej ( seria gazetowa w Hiszpanii, o klasykach lat 80 -tych ) i czerwonej dla Auto Plus ( zapewne Francja ). Nevada to Norev a sedan - Turbo phase I - to Universal Hobbies. Mają rozmach Wink
Od mojej ostatniej wizyty na stronię z modelami Odeona, zdaje się doszedł Panhard 24 BT, a BX dalej w zapowiedziach ...
[link widoczny dla zalogowanych]

Na zagranicznych portalach, ciężko ją wynaleźć za mniej niż 110 zł. Popularne gazetówki mnie nie zadowalają, a o Noreva w wersji cywilnej bardzo ciężko. Wychodziła granatowa, oraz beżowa - na pewno.
Dioramka w Alpach, była kilka lat temu popularna, spokojnie schodziła za mniej niż stówkę. Tą wyrwałem na Święta przez allegro. Była do licytacji, jednak poszedłem na całość i wydałem więcej niż minimalna, ale za to, z gwarancją, że będzie na pewno moja Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Mascot dnia Śro 1:26, 11 Lut 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
JarekS




Dołączył: 09 Gru 2014
Posty: 596
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Cieszyn

PostWysłany: Śro 1:30, 11 Lut 2015    Temat postu:

Filip, byś se w końcu skołował lusterko do tej białej Megany RS Razz

W marcu będę znów w ASO (o ile nie szybciej Sad ), to możemy zrobić kolejnego spota Smile Podrzucę Ci wtedy Clio RS Razz

Ja to się za łebka najbardziej śliniłem na Fuego - jedna taka jeździła w Cieszynie Smile Bajka Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.forum143.fora.pl Strona Główna -> Współczesne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
Strona 1 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin