 |
www.forum143.fora.pl Forum miłośników modeli samochodów w skali 1/43
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jajacek
Dołączył: 18 Sty 2013
Posty: 653
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 18:24, 18 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Nie wiem czy nie będzie nietaktem jak pokażę co zbiera mój młody. Ma ich kilka. I każdy inny
[link widoczny dla zalogowanych]
Co to jest to widać, a firma... sami wiecie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pablo13
–-–-–-–-–

Dołączył: 06 Lis 2011
Posty: 6228
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wstyd się przyznać, że Poznań. :(
|
Wysłany: Pon 3:32, 19 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Jajacek napisał: | Nie wiem czy nie będzie nietaktem jak pokażę co zbiera mój młody. Ma ich kilka. I każdy inny
Co to jest to widać, a firma... sami wiecie  |
Czyżby z kioskowej serii? Czyżby IXO?
Calkiem sympatycznie wygląda, fajnie wyglądają detale, dużo daje fototrawiony łańcuch. Te nowoczesne motocykle lepiej się prezentują w takim mniejbudżetowym wydaniu, problem zaczyna się gdy pojawi się temat: SZPRYCHY
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zagato
Dołączył: 01 Wrz 2010
Posty: 1493
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Bydgoszczy
|
Wysłany: Pon 16:37, 19 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Pablo13 napisał: | problem zaczyna się gdy pojawi się temat: SZPRYCHY  |
Dokładnie.
Rzadko która firma wtedy daje radę bez zwiększenia kosztów produkcji a co za tym idzie ceny modelu.
Co do Hondy,fajniej by wyglądała także z fototrawionymi tarczami.
A czy zamiast Racing nie powinno być w oryginale Rothmans?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pablo13
–-–-–-–-–

Dołączył: 06 Lis 2011
Posty: 6228
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wstyd się przyznać, że Poznań. :(
|
Wysłany: Pon 16:45, 19 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
zagato napisał: |
A czy zamiast Racing nie powinno być w oryginale Rothmans? |
Haaa, rzeczywiście!
Cytat: | Co do Hondy,fajniej by wyglądała także z fototrawionymi tarczami. |
Biorąc pod uwagę niskobudżetowe wykonanie, te tarcze nie rażą, są plastykowe, ale wyglądają wg mnie akceptowalnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
petrzask
Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 1698
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dobre Miasto
|
Wysłany: Śro 12:17, 01 Sie 2018 Temat postu: |
|
|
Przez długi czas wydawało mi się że produkcja modeli wyścigówek z IXO zakończyła się gdzieś na sezonie 2005, może 2006 i obcenie do gazetek trafiają jedynie klony z tego czasu. Tymczasem na ebay znalałem coś takiego, czy ktoś z koleżeństwa ma na to wytłumacznie? Czyżby IXO wracało do gry, na razie na potrzeby gazetek?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pablo13
–-–-–-–-–

Dołączył: 06 Lis 2011
Posty: 6228
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wstyd się przyznać, że Poznań. :(
|
Wysłany: Śro 13:47, 01 Sie 2018 Temat postu: |
|
|
petrzask napisał: | Przez długi czas wydawało mi się że produkcja modeli wyścigówek z IXO zakończyła się gdzieś na sezonie 2005, może 2006 i obcenie do gazetek trafiają jedynie klony z tego czasu. Tymczasem na ebay znalałem coś takiego, czy ktoś z koleżeństwa ma na to wytłumacznie? Czyżby IXO wracało do gry, na razie na potrzeby gazetek? |
IXO obecnie większość swojej produkcji ma nastawioną na wydawnictwa.
Nic w tym dziwnego, ponieważ zapewniają one stały zbyt w naprawdę konkretnych ilościach. Samych serii w skali 1/8, 1/12 do samodzielnego składania jest kilkanaście, jeżeli już nie kilkadziesiąt...
Wydawnictwa rozprowadzają modele po całym świecie, włączając w to kioski "pod bambusem" w krajach Ameryki łacińskiej i Japonię.
IXO zdobyło ten rynek zdecydowanie i inne firmy, które do niedawna na nim dobrze egzystowały (Norev, UH, Eligor) są już egzotyką.
Część z modeli trafia później do katalogu w trochę ulepszonej formie.
Modele oferowane na zamówienie MCW pod marką Whitebox mają często gorsze wykonanie od gazetówek przy wyższej cenie.
P.S.: Jeżeli interesują Ciebie te gazetkowe wyczyny napisz do mnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fogarty
Dołączył: 01 Wrz 2010
Posty: 545
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 16:00, 01 Sie 2018 Temat postu: |
|
|
Wygląda to na jakąś kolejną, uaktualnioną odsłonę Passione Ducati. Zajrzałem na ebaya pod kątem nowych wypustów i znalazłem np. Siluro 100 1956, dostępny w kup teraz za jedyne 20 dolców. To był jeden z trudniejszych do zdobycia modeli z serii. Coś mi jednak nie pasowało, na pierwszy rzut oka szprychy za grube. Porównałem z moim staruszkiem i jest to zupełnie inny model. Podobnie Cucciolo 1946, wygląda fatalnie. Pozycjonowałbym wykonanie gdzieś na poziomie H&W, może trochę lepiej, najwyżej Starline. Pełne motocyklowe Ixo to były zawsze te same modele co gazetowe, może delikatnie lepiej podmalowane (bardzo rzadko). Jak dla mnie to nie Ixo, ale jakieś no names. Może Ixo było już za drogie dla serii gazetowej, może formy się zużyły, bo aż nie wierzę w tak niski poziom, nawet jak na chałturę.
Podsumowując, raczej bym się nie napalał .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pablo13
–-–-–-–-–

Dołączył: 06 Lis 2011
Posty: 6228
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wstyd się przyznać, że Poznań. :(
|
Wysłany: Śro 16:41, 01 Sie 2018 Temat postu: |
|
|
fogarty napisał: | Wygląda to na jakąś kolejną, uaktualnioną odsłonę Passione Ducati. Zajrzałem na ebaya pod kątem nowych wypustów i znalazłem np. Siluro 100 1956, dostępny w kup teraz za jedyne 20 dolców. To był jeden z trudniejszych do zdobycia modeli z serii. Coś mi jednak nie pasowało, na pierwszy rzut oka szprychy za grube. Porównałem z moim staruszkiem i jest to zupełnie inny model. Podobnie Cucciolo 1946, wygląda fatalnie. Pozycjonowałbym wykonanie gdzieś na poziomie H&W, może trochę lepiej, najwyżej Starline. Pełne motocyklowe Ixo to były zawsze te same modele co gazetowe, może delikatnie lepiej podmalowane (bardzo rzadko). Jak dla mnie to nie Ixo, ale jakieś no names. Może Ixo było już za drogie dla serii gazetowej, może formy się zużyły, bo aż nie wierzę w tak niski poziom, nawet jak na chałturę.
Podsumowując, raczej bym się nie napalał . |
Przypomniałem sobie, że ostatnio pojawiły się takie dziwa (m.in. seria Lamborghini), które firmowane są marką LEO models.
W większości bardzo kiepskie merytorycznie (poważne błędy kształtu i wymiarowe) i wykonane na poziomie "IXO minus".
Możliwe więc, że masz rację z innym wykonawcą niż w poprzedniej serii Ducati sprzed ponad 10 laty. ALE... Jesteś pewien, że wtedy w serii znalazły się modele IXO?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pablo13 dnia Śro 17:06, 01 Sie 2018, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fogarty
Dołączył: 01 Wrz 2010
Posty: 545
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 16:57, 01 Sie 2018 Temat postu: |
|
|
Pewność można mieć tylko do modeli 996, 998, Desmosedici, Scrambler 450,
350 Mk3 Desmo, 750 Super Sport Desmo, 916 Senna.
Najprawdopodobniej dziełem IXO nie był 250 Mach 1, odstający jakościowo od reszty.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
petrzask
Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 1698
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dobre Miasto
|
Wysłany: Śro 18:49, 01 Sie 2018 Temat postu: |
|
|
fogarty napisał: | Pewność można mieć tylko do modeli 996, 998, Desmosedici, Scrambler 450,
350 Mk3 Desmo, 750 Super Sport Desmo, 916 Senna.
Najprawdopodobniej dziełem IXO nie był 250 Mach 1, odstający jakościowo od reszty. |
A 999 Neila Hodgsona? Chodzi mi po głowie od dawna ale jest dość dorgi. Jeśli nie ma w nim nawet standardu IXO to może nie warto go szukać?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pablo13
–-–-–-–-–

Dołączył: 06 Lis 2011
Posty: 6228
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wstyd się przyznać, że Poznań. :(
|
Wysłany: Śro 21:17, 01 Sie 2018 Temat postu: |
|
|
petrzask napisał: | fogarty napisał: | Pewność można mieć tylko do modeli 996, 998, Desmosedici, Scrambler 450,
350 Mk3 Desmo, 750 Super Sport Desmo, 916 Senna.
Najprawdopodobniej dziełem IXO nie był 250 Mach 1, odstający jakościowo od reszty. |
A 999 Neila Hodgsona? Chodzi mi po głowie od dawna ale jest dość dorgi. Jeśli nie ma w nim nawet standardu IXO to może nie warto go szukać?
|
Widzę, że niepotrzebnie dywagujemy na ten temat.
Obejrzałem zdjęcia powyższego Ducati i nie widzę znaczącej różnicy pomiędzy nim, a tym wydanym ponad 10 lat temu. Wiem o czym piszę, ponieważ posiadałem osobiście.
Ceny... Od 1.11€ na licytacji do 16.81€ w Kup Teraz.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pablo13 dnia Śro 21:18, 01 Sie 2018, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fogarty
Dołączył: 01 Wrz 2010
Posty: 545
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 23:39, 01 Sie 2018 Temat postu: |
|
|
Te są na pewno produkcji IXO, wyszły jako "gablotkowe":
RAB025 996R 2001 21 Troy Bayliss Superbike Ducati Infostrada World Champion
RAB046 998R 2002 1 Troy Bayliss Superbike Ducati Infostrada
RAB048 998R 2002 155 Ben Bostrom Superbike Ducati L&M
RAB049 998R 2002 100 Neil Hodgson Superbike HM Plant Ducati
RAB050 998R 2002 7 Pierfrancesco Chili Superbike Ducati NCR Axo
RAB067 Desmosedici 2003 65 Loris Capirossi MotoGP Marlboro Team
RAB068 Desmosedici 2003 12 Troy Bayliss MotoGP Marlboro Team
RAB084 Desmosedici 2004 12 Troy Bayliss MotoGP Marlboro Team
RAB085 Desmosedici 2004 65 Loris Capirossi MotoGP Marlboro Team
RAB094 Desmosedici 2004 11 Ruben Xaus MotoGP Team D’Antin
RAB095 Desmosedici 2004 50 Neil Hodgson MotoGP Team D’Antin
RAB105 Desmosedici 2005 7 Carlos Checa MotoGP Marlboro Team
i cywile:
BIXJ000001 Scrambler 450 1973
BIXJ000003 350 Mk3 Desmo 1974
BIXJ000013 750 Super Sport Desmo 1974
BIXJ000002 916 Senna 1995
Co do innych, pewności nie mam. Jednak Ducati Hodgsona w barwach Fila Team jest niezłe i można brać.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez fogarty dnia Śro 23:41, 01 Sie 2018, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|