 |
www.forum143.fora.pl Forum miłośników modeli samochodów w skali 1/43
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zagato
Dołączył: 01 Wrz 2010
Posty: 1493
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Bydgoszczy
|
Wysłany: Wto 23:42, 07 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
petrzask napisał: | Najprawdopodobniej to Bitter CD. |
Dokładnie tak.
Gratulacje!
Poprosimy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
petrzask
Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 1698
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dobre Miasto
|
Wysłany: Śro 9:15, 08 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Bardzo proszę...
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kraeuter
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 3556
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 12:14, 08 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
ATS 2500 GTS
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
petrzask
Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 1698
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dobre Miasto
|
Wysłany: Śro 12:34, 08 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Tak jest, to ATS. Proszę o zapodanie nowej zagadki...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
petrzask
Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 1698
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dobre Miasto
|
Wysłany: Śro 12:36, 08 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Tak swoją drogą to czy wiadomo coś o modelu tego auta? Ten ATS to temat idelany do profilu Sparka albo Neo. Ale oni jeszcze na to nie wpadli...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kraeuter
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 3556
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 13:15, 08 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
ATS'ów wyprodukowano mniej, niż 10.
Ocalało do dziś (podobno) 4 lub 5, w dobrym stanie są chyba tylko 2...
Ładne autko. Albo raczej: wdzięczne. Mam wrażenie, że podobało się również Bertone, kiedy projektował Stratosa... Ale to tylko przypuszczenie
A teraz zagadka. Jest dość trudna: proszę o podanie marki , TYPU i WERSJI...
Dla ułatwienia: w tej wersji było tylko jedno takie auto i istniało krótko, do chwili przebudowy i wyprodukowania na jego wzór kolejnych dwóch - a to wszystko miało miejsce wiosną 1966.
Losy auta udokumentuję potem zdjęciami modeli
[link widoczny dla zalogowanych]
PS. Jutro wyjeżdżam i dostęp do internetu będę miał dopiero w piątek, więc, jeżeli uznacie, że pytanie zbyt długo wisi bez odpowiedzi (z dowolnej strony), zadajcie, proszę, następne. Odpowiem po powrocie.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kraeuter dnia Śro 13:56, 08 Wrz 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
petrzask
Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 1698
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dobre Miasto
|
Wysłany: Śro 13:36, 08 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Marka: Ferrari
Typ: 330
Wersja: P3 Spider
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kraeuter
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 3556
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 13:57, 08 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
petrzask napisał: | Marka: Ferrari
Typ: 330
Wersja: P3 Spider
 |
Typ: 330 P3 Spider (Brawo )
Wersja:
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kraeuter dnia Śro 13:59, 08 Wrz 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
petrzask
Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 1698
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dobre Miasto
|
Wysłany: Śro 14:10, 08 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Poddaje się...
Ale równoczesnie spytam: Czy to TEN egzemplarz był używany przez NART
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kraeuter
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 3556
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 14:16, 08 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
petrzask napisał: | Poddaje się...
Ale równoczesnie spytam: Czy to TEN egzemplarz był używany przez NART  |
Nie - te wersja nigdzie się nie ścigała, przechodziła jedynie próby...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
petrzask
Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 1698
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dobre Miasto
|
Wysłany: Śro 14:19, 08 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Dzięki. Chyba trzeba poczekać żeby Zagato się wypowiedział co do tego jaka to wersja. Bo raczej nikt inny tego nie udźwignie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kris
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Śro 14:21, 08 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Nieśmiało Ferrari 330 P4 Spider ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kraeuter
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 3556
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 14:48, 08 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
petrzask napisał: | Dzięki. Chyba trzeba poczekać żeby Zagato się wypowiedział co do tego jaka to wersja. Bo raczej nikt inny tego nie udźwignie  |
OK - to Prova, czyli jeżdżący już prototyp - do testów - patrz topik w modele Ferrari.
Ale sądzę, że trzeba uznać Twoje trafienie.
Teraz Ty...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
petrzask
Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 1698
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dobre Miasto
|
Wysłany: Śro 14:52, 08 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
A wiesz że myślałem że to może być "Prova" ale to mi się wydało zbyt oczywiste bo taki napis pojawiał się o ile mnie pamięć nie zawodzi na innych P3. W końcu każdy z nich był de facto prototypem, a ten jak widać był nawet prototypem prototypu
Możesz coś więcej napisać o losie tej Provy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kraeuter
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 3556
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 15:15, 08 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Z tego, co udało mi się znaleźć na ten temat w literaturze - przebudowano go po prostu na wersję Targa Florio ("uszatek")- i zaczął się ścigać na Sycylii (Bandini/Vaccarella). Potem wersja LM...
W grudniu 1966 dwa z trzech P3 przebudowano na P4, które miały zawalczyć z Fordem w LM (+2 nowe P4).
Pierwszym jeździł nadal Piper, częściowo go udoskonalając fabrycznym "upgrade" (można było coś takiego kupić od Ferrari) ale co się z nim stało ostatecznie - nie wiem. Prawdopodobnie Piper, po odkupieniu od Scuderii częściowo spalonego w LeMans '67 330P4 "połączył" obie konstrukcje i uzyskał coś zbliżonego do 412P, czyli P3-4, którym jeździł przez jakiś czas, aby go potem zmodyfikować do "pełnego" P4...
Życie tych aut było krótkie, ale burzliwe
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kraeuter dnia Śro 15:17, 08 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|