Forum www.forum143.fora.pl Strona Główna www.forum143.fora.pl
Forum miłośników modeli samochodów w skali 1/43
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Oldtimery z mojej kolekcji
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.forum143.fora.pl Strona Główna -> Pojazdy historyczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maciej




Dołączył: 24 Paź 2010
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Śro 15:32, 27 Paź 2010    Temat postu:

Piękny model za rozsądne pieniądze, większość tych niedoskonałości widać tylko w powiększeniu-jak dla mnie pozycja obowiązkowa w kolekcji.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kris




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 17:08, 27 Paź 2010    Temat postu:

Czytam i widzę same pozytywne aspekty.
Wyczekany, idealnie trafiony w ,,cywilne'' gusta właściciela model.
Konstruktywną krytykę kolegi Kraeuter-a, od którego możemy się wiele nauczyć. Choć powiem szczerze, wielu z nas i tak pomimo wad modeli i tak je zakupi, ponieważ kierujemy się emocjami.
Fajne jest to, że możemy zaprezentować model i dowiedzieć się czegoś więcej. Cieszyć się nie tylko z obcowania-posiadania, ale także z poszerzenia wiedzy (w życiu nie wiedziałbym, że Sparka ciężko rozebrać Laughing )


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zagato




Dołączył: 01 Wrz 2010
Posty: 1493
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Bydgoszczy

PostWysłany: Śro 21:42, 27 Paź 2010    Temat postu:

Kris napisał:
... wielu z nas i tak pomimo wad modeli i tak je zakupi, ponieważ kierujemy się emocjami...

Clou naszego hobby.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kraeuter




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 3556
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 10:54, 24 Lis 2010    Temat postu:

No to 166MM:

Barchetta
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]

Barchetta Clienti Stardale
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]

Barchetta LM '49
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]

Berlinetta
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]

Barchetta Speziale (Giovanni Agnelli)
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]

W następnym odcinku: 195S Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kraeuter dnia Śro 10:55, 24 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zagato




Dołączył: 01 Wrz 2010
Posty: 1493
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Bydgoszczy

PostWysłany: Śro 19:32, 24 Lis 2010    Temat postu:

To Besty czy Bangi?
Zawsze je myle Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kraeuter




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 3556
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 10:34, 25 Lis 2010    Temat postu:

No właśnie... TYM razem to to ArtModel Laughing

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kraeuter dnia Czw 10:35, 25 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kraeuter




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 3556
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 12:10, 25 Lis 2010    Temat postu:

195S Berlinetta
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]

195S Barchetta
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]

W następnym odcinku: 212 Export Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zagato




Dołączył: 01 Wrz 2010
Posty: 1493
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Bydgoszczy

PostWysłany: Pią 0:08, 26 Lis 2010    Temat postu:

Taki oldtimer w nowej szacie:
Ferrari 250 GTO S/N 3387 Cavallino Classic 2002 BBR



















Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kraeuter




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 3556
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 10:12, 26 Lis 2010    Temat postu:

3387 - taaaak - ten pojazd ma PRZESZŁOŚĆ:
to jest PIERWSZY pre-seryjny 250GTO (ma też przydomek: Sperimentale (lub: Experimental), nieco mylący, bo tak też nazwany były prototyp 250 SWB Chiti'ego, S/N 2643), pojawił się po raz pierwszy w 1962 w LM. Właśnie dłubię w jego miniaturce...
Ta wersja powstała po przywróceniu mu pierwotnej formy, ale bez uwzględnienia pewnych charakterystycznych drobiazgów... Sad

LM '62, team NART:
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

zwróć uwagę np. na wlewy paliwa Wink


PS> Red Line podszedł nieco inaczej do tego tematu:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kraeuter dnia Pią 16:40, 26 Lis 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zagato




Dołączył: 01 Wrz 2010
Posty: 1493
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Bydgoszczy

PostWysłany: Pią 19:14, 26 Lis 2010    Temat postu:

Dwa wlewy i jeden zbiornik.
Czy może miał dwa?

A wersja Red Line też niczego sobie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zagato




Dołączył: 01 Wrz 2010
Posty: 1493
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Bydgoszczy

PostWysłany: Nie 0:04, 28 Lis 2010    Temat postu:

Ferrari 250 GT TDF 1959 AMR Le Phoenix













Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kraeuter




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 3556
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 9:26, 29 Lis 2010    Temat postu:

Czy to jest "factory built", czy ktoś to złożył a potem wystawił na sprzedaż ???
Mówiąc jak najbardziej oględnie: montaż + wykończenie... nie są mocną stroną tego modelu... ale np. ramki okien mógłbyś, w sumie, sam poprawić, wlot powietrza i kalkomanię na masce też... Confused

PS. Zawsze mam kaca moralnego, kiedy coś krytykuję. Domyślam się, że, być może, niszczę czyjąś radość z zakupu. Wybacz. W stosunku do własnych modeli też jestem dość bezkompromisowy, więc nie posądzaj mnie o stronniczość. BBR-a, o którym ostatnio pisałem rozwaliłem na atomy Laughing i właśnie pomału przymierzam się do montażu - może będzie lepiej Wink
Gammę 250 GTO też składam od nowa, bo po spędzeniu 2 tygodni na półce osiągnęła "masę krytyczną" tj. ilość błędów, które dostrzegłem przekroczyła mój próg tolerancji. Handmade ma swoje ciemne strony... Shocked Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kraeuter dnia Pon 9:34, 29 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zagato




Dołączył: 01 Wrz 2010
Posty: 1493
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Bydgoszczy

PostWysłany: Pon 18:23, 29 Lis 2010    Temat postu:

Kraeuter napisał:
Zawsze mam kaca moralnego, kiedy coś krytykuję. Domyślam się, że, być może, niszczę czyjąś radość z zakupu. Wybacz.

Darku,pisz śmiało i niczym sie nie przejmuj.To tylko model.Zdaję sobie sprawę iż posiada on sporo niedoskonałości i wymaga dopracowania. Kupiłem go okazyjnie drogą licytacji na Ebay'u (akcja z cyklu: "a nóż się uda" Laughing ) w stanie takim jak na zdjęciach,bez podstawki i gablotki.
Kiedyś pisałem Tobie o planach gruntownego odrestaurowania moich starych AMR-ów. Niestety z powodu ciągłego braku wolnego czasu zamiary te chyba odłożę do lamusa Sad
Ale poprawki o których piszesz jak najbardziej wchodzą w grę.

P.S. Ciekawią mnie żółte listwy progowe po obu stronach nadwozia. Nie wszystkie wersje ja posiadają. Może wiesz coś więcej na ten temat?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kraeuter




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 3556
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 10:42, 30 Lis 2010    Temat postu:

Wersja wygląda na 250 GT LWB TdF Mk.V (1 Louvre, 1959).
Próg często nie był maskowany, jeśli był, to aluminiową lub chromowaną listwą, ale takiej (kształt i kolor...), jak w tym egzemplarzu, nie widziałem. Aha: powinien mieć chromowane ramki okien drzwi... Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kraeuter




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 3556
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 11:24, 08 Gru 2010    Temat postu:

212 Export Barchetta Touring 1951
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]

212 Export Barchetta Touring 1952
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]

225 S Barchetta Touring 1952
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]

225 S Barchetta Vignale 1952
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.forum143.fora.pl Strona Główna -> Pojazdy historyczne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Strona 4 z 8

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin